بازدید از مناطق تبلیغی شهرستان دشت آزادگان

رئیس و کارکنان اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور در شهرستان دشت آزادگان  از مناطق تبلیغی این شهرستان بازدید کردند.

 

در راستای پایش و نظارت میدانی از 31 روستای فاقد روحانی شهرستان دشت آزادگان  بازدید به عمل آمد و جهت حضور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در این مناطق برنامه ریزی صورت گرفت.

دیدار با حجت الاسلام و المسلمین چنانی مدیر حوزه علمیه شهرستان و حجت الاسلام و المسلمین جنادله رئیس اداره تبلیغات اسلامی این سوسنگرد از دیگر برنامه های این سفر بود تا از نزدیک راه های تعامل بیشتر و پوشش دقیق تر و موثرتر مناطق تبلیغی برنامهریز شود.

گفتنی است شهرستان دشت آزادگان یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است. مردم این شهرستان عرب و به زبان عربی سخن می‌گویند. این شهرستان که در سال ۱۳۲۳ تشکیل شد، اکنون بالغ بر ۱۰۷ هزار نفر جمعیت دارد.

دشت آزادگان در آغاز به دست میسان یا سهل میان معروف بود. در سال ۱۳۱۴ خورشیدی بنا به تصویب هیئت وزیران به دشت میشان تغییر نام یافت و پس از جنگ ایران و عراق، نام آن به دشت آزادگان تغییر یافت.

دشت آزادگان شاهد صحنه های نبرد فراوانی در طول دوران دفاع مقدس بود و از نخستین مناطق ایران است که به اشغال نیرو‌های بعثی درآمد.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *