فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بسیار موثر و عمیق است

دکتر محمد امیر نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با رئیس و مدیران این نمایندگی دیدار کرد.

 

وی فعالیت های این دفتر را بسیار موثر و عمیق ارزیابی کرد و بیان داشت: امروز مردم ما مورد هجوم همه جانبه فرهنگ غربی هستند و آنچه وظیفه ما ایجاب می کند این است که به صورت فعال نه منفعلانه اقدام کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن با ابزار رسانه و در اینده نزدیک با هوش مصنوعی، به دنبال ذهن سازی جوامع بشری است و ما باید بتوانیم با همین ابزار و با بهره گیری از معارف والای اسلامی وارد میدان شویم و نسل ها را مصون کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در این دیدار اظهار داشت: در دفتر تبلیغات ۴ هدف مهم را دنبال می‌کنیم که نخستین آن تعمیق ایمان و باورهای دینی با گرایش نقد فِرق ضاله و با اولویت نقد وهابیت است.

وی دومین برنامه مهم در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان را «توانمندسازی طلاب در امر تبلیغ» اعلام کرد و افزود: در راستا با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های فن مناظره و سایر مهارت‌هایی که یک طلبه برای تبلیغ نیاز دارد، تلاش می‌کنیم که طلاب را به علم روز حوزوی تجهیز کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین دبیری فرد، “تحکیم نظام خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی” با برگزاری کلاس‌های مشاوره را سومین اقدام مهم دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برشمرد و بیان کرد: هدف چهارم نیز «تبیین کارآمدی نظام» است .

در این نشست بخش های مختلف دفتر، گزارشی از فعالیت های خود ارائه کردند.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *