استقبال مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان از ادامه دوره های احکام پرکاربرد

نشست هم اندیشی مرحله اول دوره احکام پرکاربرد در مدارس علمیه خواهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان و حجت الاسلام و المسلمین دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان ضمن قدردانی از برگزاری دوره احکام پرکاربرد در مدارس علمیه استان بیان داشت: دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از جمله نهادهایی است که بیشترین تعامل و همکاری را با حوزه خواهران دارند و از این بابت تشکر می کنیم.
وی افزود: برای ادامه این دوره ها و مراحل بعدی آن آمادگی داریم و استقبال می کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در این نشست برصدور مدرک پایان دوره مشترک و ادامه روند برگزاری دوره ها تاکید کرد.
در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آل مبارک مسئول بخش پاسخگویی نمایندگی خوزستان طی سخنانی گزارشی از روند مرحله نخست دوره احکام کاربردی در 10 ساعت آموزشی و با بهره گیری از اساتید مجرب ارائه کرد.
گفتنی است مرحله اول دوره احکام پرکاربرد در 10 ساعت آموزشی طراحی در بخشی از مدارس علمیه خواهران شهرستان اهواز اجرا شد که در ادامه سایر مدارس علمیه اهواز و برخی از شهرستان ها نیز در برنامه آموزشی خواهند بود.
همچنین بنا است که مرحله دوم این آموزش های نیز در مدارس علمیه اهواز آغاز گردد.
یادآور می شود از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تا کنون 16 دوره احکامی ویژه اساتید و فعالان عرصه پاسخگویی به سوالات شرعی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار شده است.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *