برگزاری دومین نشست هم افزایی حوزه علمیه استان و دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

مدیر و معاونان مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با رئیس و روسای ادارات این نمایندگی دیدار کردند.

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین دبیری فرد در این نشست ضمن عرض خیر مقدم بر لزوم هوشیاری و تلاش بیش از پیش در زمینه مقابله با گسترش و ترویج فرقه های انحرانی تأکید کرد.

وی با بیان این که یکی از مهمترین وظایف این دفتر مقابله با فرقه های انحرافی در استان است گفت: در این راستا دوره ها، اعزام و برنامه های مختلفی در دفتر تعریف شده است.

وی توانمند سازی طلاب در امر تبلیغ را وظیفه ی مهم دیگر از سوی این دفتر برشمرد و افزود: در مواجهه با مردم فقه و اصول، کافی نیست بلکه در جامعه امروز مباحثی از جمله روانشناسی تبلیغ، روش بیان احکام و فن خطابه و… نیز لازم است.

حجت الاسلام و المسلمین دبیری فرد تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی، غنی سازی روابط زوجین و پیشگیری از طلاق و اسیب های اجتماعی و همچنین جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام اسلامی را از دیگر ماموریت های این نمایندگی عنوان کرد.

در این نشست بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی از جمله، پاسخگویی به سوالات دینی، آموزش های کاربردی، فرهنگی تبلیغی، رسانه و فضای مجازی، صندوق قرض الحسنه و امور  ستادی و پشتیبانی گزارشی از فعالیت ها و ظرفیت های خود ارائه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان در این نشست بیان داشت: برگزاری این نشست ها و هم افزایی برای خدمت به اسلام و انقلاب بسیار ارزشمند است.

وی افزود: از همکاری و همدلی دفتر تبلیغات اسلامی تشکر می کنم و الحمدلله ارتباط خوبی میان این دومجموعه برقرار است و امیدوارم با همین رویه بتوانیم در کنار هم، توفیق خدمت گذاری بیشتر را برای کسب رضای الهی داشته باشیم.

معاونان مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان نیز در این دیدار، با ارائه نظرات خود، به بررسی بیشتر فعالیت های مشترک پرداختند.

 

گفتنی این نشست، دومین نشست مشترک با حضور مدیران همه بخش ها است که در آن ضمن بیان ظرفیت ها، راهکارهای هم افزایی بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *