مراسم اهدای گواهی پایانی دوره مقدماتی و تکمیلی احکام پرکاربرد

مراسم اختتامیه  دوره مقدماتی و تکمیلی احکام پرکاربرد و اهدای گواهی پایانی این دوره ها در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آل مبارک مسئول امور پاسخگویی به سوالات شرعی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن قدردانی از حمایت های رئیس نمایندگی خوزستان بیان داشت: بحمدالله این دوره در دو بخش مقدماتی و تکمیلی برگزار شد و پس از آزمون نهایی، افرادی که حائز امتیاز لازم شدند، گواهی پایان دوره دریافت می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین دبیری فرد در ادامه ضمن تسلیت شهادت علامه مجاهد سید حسن نصرالله گفت: حزب الله از دل بحران ها شکل گرفت وقتی برایند کلی حرکت جبهه مقاومت را نگاه می کنیم می بینیم که این جبهه روز به روز به قدرتش افزوده شده و دشمن از آن دوران تا کنون ضعیف تر شده است.

 

وی افزود: همه مشاهده می کنند که پس از شهادت عالم مجاهد سید حسن نصرالله همچنان حملات حزب الله به رژم صهیونیستی ادامه دارد و قطع نشده است و این نشان از ساختار قوی این مجموعه است که رهبری معظم نیز در پیام خود به این موضوع اشاره فرمودند..

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: بله شهادت این عالم مجاهد ثلمه ای بود بر پیکر جبهه مقاومت، اما این جبهه، جبهه ضعیفی نیست.

وی تاکید کرد: اسرائیل به اهداف خود در غزه نرسید از همین رو  به سوی لبنان آمد تا برای خود دستاورد سازی کند اما همچنان که علامه سید حسن نصرالله  فرمودند هدف حزب الله مشغول کردن رژیم در جنگ در شمال برای کاهش فشار به غزه و همچنین خالی از سکنه کردن شمال اسرائیل از سکنه است که به هر دو هدف خود رسیده اند.

وی در بخش دیگری گفت: از حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آل مبارک که با اخلاص و همت این دوره ها را برگزار کردند تشکر می کنم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: احکام شرعی از جمله مباحثی است که در همه زمان ها مورد نیاز است، از این رو داشتن آگاهی و مهارت لازم برای پاسخگویی به سوالات مردم ضرورتی اجتناب ناپذیر است و ما آماده هستیم که دوره پیشرفته و دوره تربیت مربی احکام را نیز برگزار نماییم.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *