نشست فصلی کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

 

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین مهدی فرطوسی رئیس اداره آموزش های کاربردی در گزارشی به فعالیت های آموزشی اشاره کرد و گفت: علاوه بر برگزاری دوره برای طلاب و مبلغان، اقشار مختلف از جمله فرهنگیان، مداحان، شعرا، خطبا، ملایه ها، دانش آموزان، فعالان فرهنگی، نیروی های مسلح و … از آموزش های دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بهره مند شدند.

وی افزود: رشته هایی همچون نقد فرق انحرافی از جمله وهابیت، مدعی یمانی، باستان گرایی، مسیحیت تبشیری، خانواده، تربیت فرزند، فرزند آوری، مشاوره اسلامی، مهارت های تبلیغی و کلاسداری در این نمایندگی اجرا شده است.

همچنینی حجت الاسلام و المسلمین دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در سخنانی، ضمن تبریک ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و قدردانی از تلاش های همه کارکنان بیان داشت: در احادیث در صفات مومن، شاخص مختلفی بیان شده است که شاید از مهمترین آنها که جزو حقوق برادران دینی است به این موضوع این گونه تصریح شده که آنچه را برای خود می پسندی برای برادر ایمانی خود بپسند و آنچه برای خود دوست نمی داری برای ایشان نیز نپسند.

در پایان این نشست از حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی مولوی به پاس 12 سال خدمت در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تقدیر شد.

گفتنی است ایشان به عضویت هیات علمی دانشگاه ملاثانی درآمدند و ادامه دوره خدمت خود را در دانشگاه خواهد گذراند.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *