پنجشنبه 9 فروردين 1403 14:27:32
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
موسی پور، معاون آموزش
1397/7/7 شنبه دوره میان مدت نقد باستان گرائی برگزار شد دوره میان مدت نقد باستان گرائی ویژه طلاب خوزستان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان در اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام جاسم موسی پور، معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، از برگزاری دوره نقد باستان گرائی ویژه طلاب خوزستانی در اهواز خبر داد و گفت: این دوره با حضور اساتید و کارشناسان مجرب از شهر قم در اهواز برگزار شد.

معا.ن آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان خاطرنشان کرد: این دوره با حضور 26 نفر از طلاب خوزستان و در مدت 48 ساعت در اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام موسی پور به موضوعات مورد بحث در این دوره ها اشاره کرد و گفت: نقد ملی گرائی، هویت شناسی و هویت ملی، احکام فقهی زرتشت و نقد باستان گرائی از موضوعات مورد بحث در این دوره بوده است.

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان خاطرنشان کرد: پاسخ به شهبات، کوروش شناسی و نقد آن و علامات و نشانه های باستان گرائی از دیگر موضوعات مورد بحث در این دوره بوده است.

وی با تأکید بر این که هدف از برگزاری این دوره ها پاسخ گویی به شبهات در زمینه باستان گرائی و ملی گرائی است، ابراز داشت: باید طلاب علوم دینی که در مناطق آسیب دیده فعالیت می کنند را در زمینه باستان گرائی و ملی گرائی تقویت کنیم تا پاسخ گوی شبهات مطرح شده در این زمینه باشند.

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان خاطرنشان کرد: در این دوره کتاب آئین زرتشتی به قلم سید سعید منتظری به طلاب اهداء شد؛ همچنین در پایان دوره از شرکت کنندگان در این دوره آزمون گرفته شد و کتاب آئین زرتشتی خلاصه نویسی شد.

 
امتیاز دهی
 
 

 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما