پنجشنبه 9 فروردين 1403 16:28:27
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
موسی پور، معاون آموزش
1397/7/7 شنبه دوره های نقد وهابیت و یمانی برگزار شد دوره های نقد وهابیت و یمانی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام جاسم موسی پور، معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به برگزاری دوره های نقد وهابیت و فرقه یمانی ویژه طلاب در خوزستان، اظهار داشت: این دوره ها با حضور اساتید و کارشناسان مجرب از شهر قم در دفتر تبلیغات برگزار شد و قطعا برگزاری این دوره ها ادامه دار خواهد بود.

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان استقبال طلاب را از این دوره ها بسیار خوب توصیف کرد و گفت:  ماه های آینده برگزاری این دوره ها با قدرت ادامه خواهد داشت و برای تبیین مبانی فکری فرقه صهیونیستی وهابیت همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

حجت الاسلام موسی پور با اشاره به فعالیت های وهابیت و یمانی علیه تشیع، ابراز داشت: وهابیت و یمانی مستقیم علیه تشیع و نظام اسلامی در حال فعالیت و به دنبال بدنام کردن اسلام و تشیع هستند.

 معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با تأکید بر این که باید با عملیات تخریب گرایانه فرق ضاله و تروریستی مقابله کرد، به اهداف برگزاری این دوره ها اشاره و خاطرنشان کرد: افزون بر مقابله با این فرقه های انحرافی، توانمندسازی طلاب در امر تبلیغ یکی از اهداف مهمی است که در این دوره ها دنبال می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما