چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 16:26:39
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد
1397/4/6 چهارشنبه مردمی بودن لازمه تبلیغ است معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که در مسیر تبلیغ اخلاص بسیار مهم و خود برتر بینی ممنوع است ، بیان داشت: در همه کارهایمان باید خداوند متعال را در نظر بگیریم و باید مراقب دام های شیطانی باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم،  در جمع طلاب و مبلغین مدرسه علمیه حضرت فاطمه معصومه(س)، با بیان این که پیامبر گرامی اسلام برای همه افراد جامعه مایه رحمت بودند، ابراز داشت: ایشان نسبت به تبلیغ دین و معارف اسلامی حریص و دلسوز بودند و برای همه افراد جامعه بی دین و با دین مایه رحمت و امید بودند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: کفار بسیار پیامبر را اذیت کردند و حتی با اجیر کردن کودکان ایشان را مورد ضرب و شتم قرار می دادند اما ایشان هیچ گاه امت خود را نفرین نکردند و همواره برای هدایت و عاقبت بخیری امت خود دعا می کردند.

حجت الاسلام روستا آزاد با تأکید بر این که پیامبر اسلام(ص) مبلغ دین مبین اسلام بودند، بیان داشت: حضرت رسول الله(ص) افزون بر شأن نبوت و خاتمیت، مبلغ دین نیز بودند و کلام وحی را برا مردم تبیین می کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که پیامبر از سختی مردم رنج می بردند، اظهار داشت: ایشان از عدم درک معارف الهی و گمراهی توسط مردم اذیت می شدند؛ چراکه پیامبر نسبت به مشکلات و رنج های مردم بی تفاوت نبودند.

حجت الاسلام روستا آزاد مردمی بودن را لازمه تبلیغ دین دانست و گفت: یکی از ویژگی های بارز و خاص پیامبر(ص) مردمی بودن ایشان بود؛ پیامبر نسبت به همه افراد جامعه دلسوز و مایه رحمت بودند و تفاوتی بین افراد جامعه قائل نمی شدند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر این هدایت انسان در دین مبین اسلام بسیار مهم است، گفت: هدایت انسان ها به سوی روشنایی و نجات آنها از تاریکی در دین مبین اسلام مورد تأکید  است.

حجت الاسلام روستا آزاد با بیان این که در مسیر تبلیغ اخلاص بسیار مهم و خود برتر بینی ممنوع است ، بیان داشت: در همه کارهایمان باید خداوند متعال را در نظر بگیریم و باید مراقب دام های شیطانی باشیم.

 
امتیاز دهی
 
 

 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما