پنجشنبه 9 فروردين 1403 16:28:27
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
آیت الله حیدری
1392/6/3 يكشنبه بشارت های خوبی از این دفتر داده شد آیت اله دکتر حیدری امام جمعه موقت اهواز و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از نزدیک با فعالیتهای صورت پذیرفته و در حال انجام دفتر نمایندگی خوزستان دیدن نمودند.

آیت اله دکتر حیدری امام جمعه موقت اهواز و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از نزدیک با فعالیتهای صورت پذیرفته و در حال انجام دفتر نمایندگی خوزستان دیدن نمودند.

حضرت آیت اله دکتر حیدری در این دیدار پس از ارائه گزارش از سوی کارشناسان بخش های مختلف دفتر نمایندگی خوزستان در مورد فعالیت های صورت گرفته گفتند: بشارت های خوبی از این دفتر داده شده.

  امام جمعه موقت اهواز در این دیدار در زمینه مقابله با فرق از سوی دفتر نمایندگی خوزستان خاطر نشان کردند: در مقابله با فرق ضاله توجه شود که شیوه مقابله با فرق خود باعث تبلیغ و گسترش ان فرقه نگردد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان بعد از ارائه گزارش از سوی کارشناسان بخش های مختلف، نکات تکمیلی در مورد دوره های آموزشی حضوری و نیمه حضوری مقابله با فرق ضاله، سایت های اینترنتی مقابله با فرق و تأمین محتوای تبلیغی مبلغین، جزئیات اعزام هفتگی حدود 200 مبلّغ و ... را به ایشان ارائه نمودند.       

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما