پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 12:51:26
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
درسنامه
1400/5/18 دوشنبه اساتید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان درسنامه نقد وهابیت را در حوزه های اهواز تدریس می کنند درسنامه نقد وهابیت اثر حضرت آیت الله العظمی سبحانی که جزو دروس حوزوی قرار گرفته است توسط اساتید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در مدارس علمیه اهواز در حال تدریس است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام محمد آل مبارک رئیس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: درسنامه مصوب نقد وهابیت حضرت آیت الله العظمی سبحانی که جزو دروس حوزوی قرار گرفته است توسط اساتید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در مدارس علمیه اهواز در حال تدریس است.

گفتنی است کتاب  درسنامه نقد وهابیت برگرفته از تقریرات دروس تخصصی حضرت آیت الله جعفر سبحانی (دامت برکاته) عالم وارسته و خستگی ناپذیر در نقد عقاید وهابیت است.

چهار ویژگی مهم این کتاب شامل موارد ذیل می باشد: 1. محورهای اصلی کتاب، سه موضوع «توحید و شرک»، «ارتباط با برزخ» و «سنت و بدعت» است که پس از تبیین هر یک از این محورها، مسائل مرتبط با آن آمده است؛2. این کتاب به شیوه درسنامه در نقد عقاید وهابیت تنظیم شده است، که برای تدریس در مراکز آموزشی مناسب است؛3. رویکرد این کتاب، تفکیک بین وهابیت و مذاهب اسلامی است؛ زیرا در بسیاری از مسائل، برداشت وهابیان، مخالف عقیده پیروان مذاهب اسلامی است؛4. در نقد شبهات وهابیان بیشتر از آیات قرآن و سنت نبوی (ص) استفاده شده است و سیره سلف و سایر دلایل در مرحله بعد استفاده شده است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما