پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 12:51:26
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
شیخ مهدی فرطوسی
1400/5/18 دوشنبه اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان خوزستان در ماه محرم حجت الاسلام مهدی فرطوسی سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان خوزستان در ایام دهه اول ماه محرم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر  تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام مهدی فرطوسی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه ای که در رابطه با ویروس کرونا با آن رو به رو هستیم، مبلغان اعزامی علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم هایی حضور پیدا می کنند که دستورالعمل های بهداشتی رعایت شده و مردم را نیز در منبرهایشان به این امر تشویق کنند

سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص نحوه نظارت بر مبلغان اعزامی تصریح کرد: رابطان فرهنگی شهرستان ها، بر فعالیت مبلغان به لحاظ محتوا و کیفیت تبلیغ نظارت خواهند کرد.
وی گفت: تمرکز ما برای اعزام محرم سال 1400، تحت پوشش قرار دادن مناطق خالی از روحانی اعم از روستاها، مناطق حاشیه شهر و حتی برخی از مناطق شهری و مساجد بدون روحانی است.

حجت الاسلام مهدی فرطوسی با تأکید بر اثربخشی مبلغان و بالابردن سطح محتوای تبلیغی اظهار داشت: اعزام مبلغان به مدت 10 روز از یک الی 10 محرم سال جاری است و در این راستا نیز بسته های محتوایی با عنوان «ره توشه عمومی مبلغان» «ره توشه تخصصی خانواده » که شامل مطالب غنی و خوبی است  و از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آماده شده ، به صورت پی دی اف در اختیار مبلغان قرار داده شده است.

وی افزود: همچنین جزوه احکامی ویژه ماه محرم و سوالات پرتکرار محرمی که از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تهیه شده است نیز در اختیار مبلغان قرار  خواهد گرفت.

حجت الاسلام مهدی فرطوسی در خصوص نحوه انتخاب مبلغان برای اعزام در شهرستان ها اظهار داشت: با ارائه فراخوان عمومی و بر اساس نیاز و ضرورت هایی که وجود داشت، فراخوان انجام شده و بعد از تأیید حکم ، افراد را معین می کنیم

سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص اعزام مبلغان خواهر تصریح کرد: از  100 درصد مبلغان اعزامی، سهمیه خواهران مبلّغ 30 درصد خواهد بود.

حجت الاسلام مهدی فرطوسی گفت: علاوه بر مبلغان اعزامی از سوی دفتر خوزستان، مبلغان خوزستانی مقیم قم نیز از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه قم به خوزستان اعزام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان 10 روز، اعزام محرم ما به پایان خواهد رسید  و مبلغان از طریق سامانه سمتا گزارش خود را ارسال خواهند کرد؛ این گزارش ها ضمن دریافت تأییده رابطان فرهنگی، مراحل بعدی آن انجام خواهد شد.

گفتنی است پیش از اعزام مبلغان در نشست های تبلیغی که به شکل مجازی بود شرکت کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما