چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 14:31:52
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
نشست نهادهای فرهنگی تبلیغی با محوریت سیل در خوزستان
1398/4/20 پنجشنبه لزوم حضور نهادهای حاکمیتی و تصمیم گیرنده در نشست های فرهنگی تبلیغی نشست نهادهای فرهنگی تبلیغی با محوریت سیل در استان خوزستان برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، نشست نهادهای فرهنگی تبلیغی با محوریت سیل در استان خوزستان با حضور حجت الاسلام و‌ المسلمین علی نژاد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام‌ و المسلمین بهرام پور، مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام نبی زاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان و دیگر مدیران فرهنگی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

براساس این گزارش، در این نشست حجت الاسلام و‌ المسلمین علی نژاد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در سخنانی با تشکر از تلاش مسوولان برای کاهش مصیب های مردم سیل زده خوزستان، اظهار داشت: حضور نهادهای حاکمیتی و تصمیم گیرنده در این نشست ها بسیار ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد تاکید کرد: حضور نهادهای تصمیم گیرنده به ویژه هلال احمر در این نشست ها سبب می‌شود که حرکت های فرهنگی و تبلیغی بسیار قدرتمندتر انجام شود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با تاکید بر این که نشست های فرهنگی تبلیغی باید با نماینده ولی فقیه در خوزستان هماهنگ باشد، بیان داشت: نیاز هست نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در جریان این نشست ها باشند که سبب هم افزایی و حمایت وسیع تر از این حرکت ها می شود.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان با اشاره به حضور پررنگ روحانیت در مناطق سیل زده خوزستان، ابراز داشت: خوشبختانه با درایت آیت الله موسوی جزایری، مدیر حوزه های علمیه خوزستان روحانیت حوزه های علمیه در کنار مردم سیل زده بودند و تا لحظه آخر این مناطق را ترک نمی کنند.

مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: حضور پرشور و پررنگ روحانیت در مناطق سیل زده خوزستان سبب همدلی و اتحاد مردم با روحانیت و همچنین توطئه های دشمنان علیه قشر روحانیت را خنثی کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما