پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 12:51:26
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
نشست شورای نهادهای حوزوی خوزستان با حضور آیت الله اعرافی
1398/4/19 چهارشنبه نشست شورای نهادهای حوزوی استان خوزستان برگزار شد نشست شورای نهادهای حوزوی خوزستان با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، نشست شورای نهادهای حوزوی خوزستان با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این نشست حجج‌اسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، نبی زاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، علی‌نژاد، رییس دفتر تبلیغات، کلاه کج، مدیر مرکز خدمات، رجب پور، مدیر مدارس علمیه خواهران و استاد، مسئول بسیج طلاب استان خوزستان حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در این نشست، پس از استماع گزارش اعضای شورای نهادهای حوزوی خوزستان، پیرامون فعالیت این نهادها در حادثه سیل خوزستان گفت: نهادهای حوزوی استان خوزستان در حادثه سیل در یک جبهه واحد و هماهنگ عمل کردند و تأثیر حضور روحانیت در کنار مردم سیل‌زده در ابعاد روحی و روانی برجسته و مشهود است.

وی با تشکر از طلاب خواهر و برادر استان خوزستان و تشکر ویژه از آیت‌الله جزایری برای حضور در عرصه خدمت گفت: حوزه علمیه خوزستان، افتخار بزرگی را در کارنامه حوزه و روحانیت ثبت کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با بیان این که درست است سیل خسارت و خرابی وارد می کند اما از منظری نیز نعمت بود، اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و روحانیت بود که خوشبختانه با ورود به موقع حوزه های علمیه و روحانیت توطئه های دشمنان خنثی شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر این که استان خوزستان خط مقدم جنگ فرهنگی است، خاطرنشان کرد: تمرکز تبلیغی، رسانه ای، عقیدتی و فضای مجازی دشمن بر روی خوزستان و از این  طریق به دنبال گمراهی مردم است.

لازم به ذکر است، دست‌یابی به ۹ مصوبه کلان و راهبردی پیرامون مباحث آموزشی، تبلیغی و رسانه‌ای، دست آورد مهم و قابل توجه این نشست است.

کلمات کليدي
خوزستان
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما