پنجشنبه 9 فروردين 1403 16:28:27
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
آل مبارک، اعزام مبلغ
1397/7/7 شنبه اعزام 760 مبلغ به مناطق گوناگون خوزستان مسؤول جذب، ساماندهی، اعزام مبلغان و گروهای تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام 760 مبلغ برادر و خواهر در ماه محرم خبرداد.

حجت الاسلام محمد آل مبارک، مسؤول جذب، ساماندهی، اعزام مبلغان و گروهای تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، با اشاره به آغاز ماه محرم و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع)، ابراز داشت: هر سال با آغاز ماه محرم با درخواست جوانان و مردم برای برگزاری مراسم حضرت امام حسین(ع) مواجه می شویم و ما نیز وظیفه داریم پاسخگوی مردم باشیم.

مسؤول جذب، ساماندهی، اعزام مبلغان و گروهای تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: تاکنون 206 مبلغ برادر و 102 مبلغ خواهر از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به مناطق گوناگون اعزام شده اند.

وی خاطرنشان کرد: غیر از مبلغین و طلابی که از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان اعزام می شوند، با توجه به فراوانی درخواست های مردمی هر ساله گروه های تبلیغی از استان های قم، اصفهان و خراسان رضوی نیز به صورت انفرادی به مناطق گوناگون اعزام می شوند و تاکنون 254 مبلغ وارد خوزستان شدند.

حجت الاسلام آل مبارک اظهار داشت: همچنین 198 گروه تبلیغی نیز به صورت گروهی وارد خوزستان شده اند و مشغول تبلیغ در مناطق گوناگون هستند.

مسؤول جذب، ساماندهی، اعزام مبلغان و گروهای تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به آمار دقیق مبلغین اعزامی به مناطق گوناگون خوزستان، بیان داشت: تاکنون 760 مبلغ در قالب مبلغین انفرادی و گروهی در ماه محرم در استان خوزستان اعزام شده اند.

وی با اشاره به فعالیت گروه های تبلیغی در استان خوزستان، ابراز داشت: از قم 14 گروه فرهنگی تبلیغی به خوزستان اعزام شده اند و در مناطق مختلف مشغول فعالیت هستند که برگزاری مجالس روضه خوانی و عزاداری، جلسات قرائت قرآن، جلسات پرسش و پاسخ اعتقادی، عیادت از بیماران و دیدار با خانواده های مستمند، اهداء بسته های حمایتی و فرهنگی و برگزاری ایستگاه های صلواتی از جمله فعالیت های این مبلغین در خوزستان است.

حجت الاسلام آل مبارک خاطرنشان کرد: مبلغینی که به استان خوزستان اعزام می شوند اغلب در سطوح تحصیلی بالایی قرار دارند و در درس خارج مشغول به فعالیت می باشند که بخشی از زندگی خود را صرف خدمت به اسلام و تشیع کرده اند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما