شنبه 1 ارديبهشت 1403 14:36:38
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
همایش بزرگداشت شهید صیمری
1397/4/6 چهارشنبه همایش بزرگداشت شهید شیخ هشام صیمری برگزار شد همایش بزرگداشت شهید شیخ هشام صیمری، شهید راه ولایت از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان در اهواز برگزار شد.

همایش بزرگداشت شهید شیخ هشام صیمری، شهید راه ولایت با حضور آیات محسن حیدری و عبدالکریم فرحانی، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، علما، روحانیان و اقشار گوناگون مردم در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این مراسم مستند هشام که برشی از زندگانی این شهید والا مقام است برای حاضرین در این مراسم پخش شد.

در ادامه این برنامه آیت الله عبدالکریم فرحانی، عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنانی با بیان این که اندیشه ولایی امام خمینی و مقام معظم رهبری راه نجات بشریت است، ابراز داشت: در برهه کنونی اندیشه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برگرفته از مکتب ولایت است و این خود راهی نجات برای جامعه و بشریت از همه گمراهی ها است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پس از رحلت امام خمینی(ره) خیلی ها فکر می کردند که اندیشه اسلام ولایی امام از بین می رود اما مقام معظم رهبری با درایت و تدبیر این اندیشه را ادامه و در جهان گسترش داد.

آیت الله فرحانی با تأکید بر این که اندیشه اسلام ولایی اندیشه های دیگر را باطل کرد، بیان داشت: اندیشه اسلام ولایی ثابت کرد که می شود لبنان را آزاد کرد، ثابت کرد که می شود در برابر یاوه گویی های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ایستاد و مقاومت کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان شهید صیمری شهید راه مبانی فقهی و ولایی است، خاطرنشان کرد: خوزستان و حوزه علمیه به شهید صیمری افتخار و به خود می بالد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما