پنجشنبه 9 فروردين 1403 16:28:27
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
حجت الاسلام روستا آزاد، در جمع طلاب امام رضا اندیکا
1397/4/6 چهارشنبه معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛ تفاوت جایگاه انسان در غرب و اسلام معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به جایگاه انسان در عالم هستی، به تفاوت جایگاه انسان در غرب و اسلام پرداخت و گفت: در نگاه غرب خدا باید در خدمت انسان باشد که این نظریه سبب کوچک شمردن جایگاه خداوند و انسان است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جمع طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) اندیکا با اشاره به جایگاه انسان در عالم هستی، به تفاوت جایگاه انسان در غرب و اسلام پرداخت و گفت: در نگاه غرب خدا باید در خدمت انسان باشد که این نظریه سبب کوچک شمردن جایگاه خداوند و انسان است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همچنین در جواع غربی نگاه ها نسبت به دین نگاهی غرب گرایانه و ضعیف است و دین را به فضای سبز و یا آهنگی زیبا تشبیه می کنند که نشان دهنده جایگاه پایین دین در این جوامع است.

حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد با اشاره به جایگاه انسان در قرآن و اسلام، اظهار داشت: از نظر قرآن و اسلام، انسان باید در خدمت خداوند متعال باشد یعنی این که همه کارهای انسان باید برای کسب رضایت خداوند متعال باشد و هدف دیگری را دنبال نکند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر این در همه فعالیت ها باید خداوند متعال را در نظر بگیریم، ابراز داشت: متاسفانه در جامعه امروزی بسیاری از کارها برای خداوند متعال نیست و بیشتر جنبه خودنمایی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد با بیان این که غفلت از خداوند متعال سبب گمراهی انسان و جامعه می شود، بیان داشت: همیشه باید خداوند را در نظر بگیریم و اگر لحظه ای از خداوند متعال غفلت کردیم باید منتظر گمراهی و انحراف باشیم.

معاون فرهنگی تبلغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بخش پایانی سخنانش با تأکید بر این که هدایت و تربیت انسان ها کار بسیار بزرگی است، اظهار داشت: اخلاص، پاکیزگی و دوری از گناه و آلودگی یکی از شرایط مهم هدایت انسان هاست و کسی که این شرایط را دارا نباشد نمی تواند انسان یا جامعه ای را هدایت کند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما