پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 12:51:26
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
حاج آقا رجایی
1392/7/7 يكشنبه دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان، خط مقدم دفاع در مقابل تهاجمات وهابیت معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین رجایی به همراه بعضی از مدیران و مسئولین آن معاونت جهت پیگیری امور و آشنایی نزدیک با نمایندگی خوزستان به اهواز سفر کرد.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین رجایی به همراه بعضی از مدیران و مسئولین آن معاونت جهت پیگیری امور و آشنایی نزدیک با نمایندگی خوزستان به اهواز سفر کرد.
حجت الاسلام و المسلمین رجایی در جلسه­ای که با عنوان تشریح فعالیت­های چند ساله نمایندگی خوزستان، با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان و کارشناسان بخش­های مختلف آن برگزار شد، گفت: تمام فعالیت­های بخش­های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی، اعم از فعالیت­های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و تسهیلات مالی، باید در خدمت تبلیغ باشد که نمایندگی خوزستان در این زمینه، موفق عمل کرده است.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی در ادامه سخنان خود گفت: دو ویژگی مهم فعالیت­های صورت گرفته در نمایندگی خوزستان را یکی  حرکت در جهت اهداف سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه و دیگری همکاری سازمانی و جذب منابع مالی از ارگان­ها و سازمان­های دیگر دانست و گفت، که این دو ویژگی در این برهه، ارزشمند و با اهمیت به حساب می­آید.
 حجت الاسلام و المسلمین رجایی در پایان سفر خود جلسه­ای عمومی نیز با حضور کارکنان دفتر نمایندگی خوزستان برگزار کرد و ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همان­طور که در طول هشت سال دفاع مقدس، شهر اهواز به عنوان خط مقدم دفاع از کشور به شمار می­رفت، هم اکنون نیز اهواز به برکت وجود دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان، در خط مقدم دفاع در مقابل تهاجمات وهابیت قرار دارد.
وی در پایان این جلسه، به سؤالات و مسائل مربوط به کارکنان دفتر نمایندگی خوزستان پاسخ داد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما