پنجشنبه 9 فروردين 1403 16:28:27
 
 
اخبار
حجت الاسلام غیبی
در راستای مقابله با فرقه های ضاله؛ سایت تخصصی الامیر راه اندازی شد سایت تخصصی الامیر در راستای پاسخ گویی به شبهات و مبارزه با فرقه های ضاله و منحرف در اهواز راه اندازی شد.  

حجت الاسلام اصغر غیبی، سرپرست اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، با بیان این که دشمنان همواره به دنبال ایجاد انحراف در بین معارف اهل بیت علیهم السلام هستند، ابراز داشت: باید در برابر شبهات دشمنان به ویژه وهابیت به صورت شبانه روز مقابله کنیم و نگذاریم که با سم پاشی های خود سبب انحراف جوانان از معارف ناب اهل بیت علیهم السلام شوند.

سرپرست اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر این که فرقه ضاله منحرف در خط مقدم شبهه افکنی علیه معارف اهل بیت علیهم السلام ایستاده است، اظهار داشت: در برابر شبهاتی که وهابیت مطرح می کنند نباید انعطاف نشان داد؛ چراکه هر شبهه ای که مطرح می شود سبب گمراهی چندین جوان از معارف ائمه اطهار علیهم السلام می شود.

حجت الاسلام غیبی با بیان این که پیروزی جهان تشیع قطعی است، از راه اندازی سایت تخصصی الامیر خبر داد و گفت: این سایت با هدف و محوریت نشر معارف اهل بیت علیهم السلام راه اندازی شده است.

سرپرست اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: افزون بر نشر معارف ائمه اطهار علیهم السلام نقد و مقابله با فرقه های انحرافی وهابیت، یمانی و پاسخ گویی به شبهات از دیگر اهدافی است که از تأسیس این سایت دنبال می شود.

حجت الاسلام غیبی افزود: سایت الامیر به دو زبان فارسی و عربی فعالیت خود را انجام می دهد که از سوی گروه تخصصی انصار الولایه به تعداد 10 نفر در خال فعالیت و توسعه است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما