پنجشنبه 30 فروردين 1403 16:14:33
 
 
اخبار
آل مبارک، اعزام مبلغ
برگزاری 3 دوره تربیت مربی خانواده ویژه طلاب خواهر در سال 97 رییس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری 3 دوره تربیت مربی خانواده ویژه خواهران در سال 97 خبر داد.  

حجت الاسلام محمد آل مبارک، رییس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، با بیان این که در دین مبین اسلام مقوله خانواده یکی از موضوعات بسیار مهم است، ابراز داشت: دشمنان از طریق فعالیت های رسانه ای و شبکه ای به دنبال ایجاد شکاف و از هم گستگی خانواده در جوامع اسلامی هستند.

رییس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر مقابله با توطئه های دشمنان و ایجاد وحدت در میان خانواده ها، از برگزاری 3 دوره تربیت مربی ویژه طلاب خواهر در استان خوزستان خبر داد و گفت: با هدف بررسی آسیب های موجود در خانواده و برطرف کردن این آسیب ها 3 دوره در شهرهای اهواز، ایذه و شوشتر ویژه طلاب خواهر در سال 97 برگزار شد.

حجت الاسلام آل مبارک خاطرنشان کرد: این دوره ها در 17 هفته آموزشی برگزار شد که در هر دوره 35 طلبه خواهر حضور داشتند که در کل 105 نفر در این دوره شرکت داشتند که تنها فصل خانواده و رسانه از این دوره ها باقی مانده است.

رییس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری این دوره در شهرستان ایذه، بیان داشت: این دوره از بهمن ماه 96 شروع و در بهمن ماه 97 به پایان رسید که 15 نفر از شرکت کنندگان در این دوره در زمینه تبلیغ با موضوع خانواده در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام آل مبارک با اشاره به سرفصل های این دوره ها، خاطرتشان کرد: مفاهیم روانشناسی، خانواده در اسلام، تربیت فرزند، مهارت های زندگی و زناشویی، اصول و فنون مشاوره و خانوده و رسانه از جمله موضوعاتی بود که در این دوره ها مورد بحث قرار گرفت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما