پنجشنبه 9 فروردين 1403 16:28:27
 
 
اخبار
حجت الاسلام فرطوسی
اعزام 110 مبلغ و 24 گروه تبلیغی به مناطق سیل زده خوزستان 110 مبلغ خواهر و برادر و 24 گروه تبلیغی در ماه مبارک مبارک رمضان به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شدند.  

حجت الاسلام مهدی فرطوسی، کارشناس اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده خوزستان، اظهار داشت: سیل در استان خوزستان تمام شده است اما هم اکنون در دوران پسا سیل هستیم و همان طور که قبلا در کنار مردم بودیم الان نیز باید در کنار مردم باشیم تا رنج و غم آنها کاسته شود.

حجت الاسلام فرطوسی با بیان این که خوشبختانه روحانیت در سیل خوزستان از این امتحان بزرگ سربلند خارج شدند، بیان داشت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف و دو دستگی میان روحانیت و مردم بود که خوشبختانه روحانیت و فضلای عزیز با حضور پرشور و جهادی خود در مناطق سیل زده توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

کارشناس اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان از اعزام 110 مبلغ خواهر و برادر به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: همچنین 17 گروه تبلیغی از شهر قم و 7 گروه تبلیغی از خوزستان در قالب گروه های 10 نفره به دیگر مبلغان در امر تبلیغ کمک می کنند.

حجت الاسلام فرطوسی خاطرنشان کرد: شهرهای اهواز، حمیدیه، سوسنگرد، شوش، دشت آزادگان و باوی از جمله شهرهای درگیر سیل هستند که مبلغان در این شهرها به تبلیغ دین و کمک به مردم خواهند پرداخت.

کارشناس اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان هدف از اعزام مبلغ به مناطق سیل زده ایجاد شبکه امید به زندگی و به حداقل رساندن رنج و غم مردم دانست و گفت: افزون بر ایجاد امید در بین مردم سیل زده پاسخ گویی به مسائل شرعی، پیگیری مطالبات حداقلی مردمی و توزیع کتاب ره توشه با عنوان مناطق مشترک از دیگر اقداماتی است که مبلغان در این مناطق انجام خواهند داد.

حجت الاسلام فرطوسی با تأکید بر این که دشمنان به دنبال نفوذ در مناطق سیل زده هستند، تصریح کرد: پاسخ گویی به شبهات و سم پاشی عقیدتی دشمنان نیز یکی از فعالیت هایی است که مبلغان در ماه مبارک رمضان در این مناطق انجام خواهند داد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما