سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403 18:40:11
 
 
اخبار
حجت الاسلام آل مبارک
برگزاری 11 دوره نقد وهابیت در سال 97 رییس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: 11 دوره نقد وهابیت به صورت کوتاه مدت و بلند مدت در سال 97 برگزار شد که دوره های کوتاه مدت بین 2 الی سه روز و دوره های بلند مدت بین 10 هفته الی 14 هفته در شهرهای متعدد خوزستان برگزار شد.  

حجت الاسلام محمد آل مبارک، رییس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت و گو با روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، با بیان این که جهان اسلام در برهه کنونی با چالش ها و مشکلات بسیاری روبرو شده است، اظهار داشت: ریشه بسیاری از مشکلات کنونی جهان اسلام عدم وحدت و یکپارچگی جوامع اسلامی است.

حجت الاسلام آل مبارک با تأکید بر این که دست یابی به اهداف متعالی اسلام و عزت حکومت های اسلامی نیازمند وحدت و یکپارچگی مسلمانان است، بیان داشت: در برهه کنونی وحدت، همدلی و یکپارچگی حلقه گمشده در بین مسلمانان و جوامع اسلامی است.

وی با بیان این که در مرکز آموزش های کاربردی با برنامه ریزی های انجام شده به مقابله با شبهات دشمنان پرداخته است، خاطرنشان کرد: در این مرکز با بهره گیری از اساتید مجرب و کارشناسان خبره، طلاب و فضلا را براساس نیازهای روز جامعه برای پاسخ گویی به شبهات تربیت می کند.

رییس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری دوره های گوناکون در سال 97، اظهار داشت: دوره های نقد وهابیت، بهائیت، باستان شناسی و یمانی از جمله دوره هایی هستند که به صورت کوتاه و بلند مدت در استان خوزستان برگزار شده است.

حجت الاسلام آل مبارک با بیان این که سال 97 دوره های جدیدی نیز در خوزستان برگزار شد، بیان داشت: با همکاری مرکز آموزش های علمی کاربردی دوره های آسیب شناسی جدیدی در اهواز برگزار شد که هدف از برگزاری این دوره ها واکسینه کردن جامعه و طریقه رویارویی با شبهات دشمنان است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های متعدد از سوی دفتر تبلیغات در استان خوزستان، گفت: 11 دوره نقد وهابیت به صورت کوتاه مدت و بلند مدت در سال 97 برگزار شد که دوره های کوتاه مدت بین 2 الی سه روز و دوره های بلند مدت بین 10 هفته الی 14 هفته در شهرهای متعدد خوزستان برگزار شد.

رییس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان هدف از برگزاری این دوره ها را رویارویی، تربیت مبلغ و واکسینه کردن جامعه از شبهات فرق ضاله دانست و گفت: این دوره ها در شهرهای شهرک طالقانی، امیدیه و بستان و در شرکت نفت، قرارگاه ارتش، معاونت فرهنگی سپاه، حوزه علمیه باب الحوائج و مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام آل مبارک با بیان این که این دوره ها با حضور اساتید برجسته در استان خوزستان برگزار شد، به موضوعات مطرح شده در این دوره ها اشاره و خاطرنشان کرد: توحید و شرک، توسل و استغاثه، تکفیر، تاریخچه و جریان شناسی، زیارت قبور، بکاء و عزاداری، سنت و بدعت و بنای قبور از جمله موضوعات مطرح شده در این دوره ها بود.

رییس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: در این دوره ها حداقل 10 نفر و حداکثر 50 نفر شرکت کردند که در مجموع این دوره ها برای بیش از 300 نفر از مبلغان و دانش آموختگان برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما