پنجشنبه 9 فروردين 1403 16:28:27
 
 
اخبار
دیدار حجت الاسلام و المسلمین واعظی با آیت الله موسوی جزایری
حجت الاسلام و المسلمین واعظی با آیت الله موسوی جزایری دیدار کرد حجت الاسلام و المسلمین واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کرد.  

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که به خوزستان سفر کرده است پس از بازدید از مناطق سیل زده و حضور در قرارگاه عملیاتی هلال احمر با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام ثنایی، مدیرکل حوزه ریاست، حجت الاسلام روستا آزاد، معاون فرهنگی و حجت الاسلام علی نژاد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین واعظی را همراهی کردند.

 در این دیدار آیت الله موسوی جزایری مناطق درگیر سیل در خوزستان را شرح داد و‌ حجت الاسلام و المسلمین واعظی قول مساعد جهت کمک به مناطق سیل زده براساس آنچه در توان دفتر تبلیغات وجود دارد را داد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین واعظی از اقدام شایسته و انقلابی آیت الله موسوی جزایری جهت راه اندازی ستاد مردمی و جهادی کمک به سیل زدگان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما