شنبه 1 ارديبهشت 1403 14:36:38
 
 
اخبار
نشست شورای نهادهای حوزوی خوزستان با حضور آیت الله اعرافی
خوزستان خط مقدم جنگ فرهنگی است رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با تأکید بر این که استان خوزستان خط مقدم جنگ فرهنگی است، خاطرنشان کرد: تمرکز تبلیغی، رسانه ای، عقیدتی و فضای مجازی دشمن بر روی خوزستان است و از این طریق به دنبال گمراهی مردم است.  

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان در نشست شورای نهادهای حوزوی که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، با اشاره به وقوع سیل در استان خوزستان، بیان داشت: استان خوزستان از بهمن ها در شهر رفیع و روستاهای اطراف آن درگیر سیل بود که در این در مناطق خدمات امدادی، مردمی، جهادی و رسانه ای بسیار زیادی از سوی روحانیت صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد با تأکید بر این که حضور روحانیت در کنار مردم سیل زده باید استمرار داشته باشد، اظهار داشت: در بازسازی، نوسازی و تجهیز لوازم نیز باید در کنار مردم سیل زده باشیم و آنها را تنها نگذاریم.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با بیان این که درست است سیل خسارت و خرابی وارد می کند اما از منظری نیز نعمت بود، اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و روحانیت بود که خوشبختانه با ورود به موقع حوزه های علمیه و روحانیت این توطئه دشمن خنثی و مردم نیز از حضور روحانیت در میان آنها استقبال کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر این که استان خوزستان خط مقدم جنگ فرهنگی است، خاطرنشان کرد: تمرکز تبلیغی، رسانه ای، عقیدتی و فضای مجازی دشمن بر روی خوزستان و از این  طریق به دنبال گمراهی مردم است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با بیان این که حوزه علمیه در عرصه رسانه می تواند نقش آفرین باشد، با طرح این سؤال که چرا رسانه های دیگر برای حوزه علمیه محتوا تولید کنند، اظهار داشت: حوزه علمیه می تواند تولید محتوا کند و در اختیار رسانه های دیگر قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خوزستان از سابقه درخشانی برخوردار است اما گنجینه مفاخری خوزستان معرفی نشده و مغفول مانده است که از طریق دشمن به دنبال ضربه زدن به هویت شیعی خوزستان است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان ورود حوزه علمیه در بسیاری از عرصه ها را گره گشا دانست و گفت: تجربه نشان داده ورود روحانیت و حوزه های علمیه در بسیاری از مسائل گره گشا بوده است و باید از این ظرفیت استفاده کرد و به این حضور در میان مردم استمرار بخشید.

حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد در پایان سخنانش پیشنهاد برگزاری نشست شورای نهادهای حوزوی خوزستان در قم را به مدیر حوزه های علمیه پیشنهاد داد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما