پنجشنبه 9 فروردين 1403 16:28:27
 
 
اخبار
كتابخواني
برگزاري مسابقه كتابخواني با محوريت مقابله با فرق ضاله واحد تأمين محتواي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي نمايندگي خوزستان مسابقه كتاب خواني با محوريت مقابله با فرق ضاله را برگزار نمود.
واحد تأمين محتواي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي نمايندگي خوزستان مسابقه كتاب خواني با محوريت مقابله با فرق ضاله را برگزار نمود.
حجت الاسلام و المسلمين موري كارشناس بخش تأمين محتواي تبليغي دفتر نمايندگي خوزستان در اين مورد گفت: با توجه به اينكه فرق ضاله از هر سو و با هر ابزاري كه بتوانند در صدد ضربه زدن به دين مبين اسلام و مكتب حقّه جعفري مي باشند؛ لازم است تا با برنامه ريزي فرهنگي مدون با اين فرق ضاله به مقابله پرداخت. يكي ديگر از برنام هايي كه مي تواند در بلا بردن سطح آگاهي علمي طلاب مؤثر باشدبرگزاري مسابقات كتابخواني است كه مي تواند آمادگي لازم را جهت مقابله با اين فرق ضاله و شبهه پراكني هاي آنها داشته باشد.  
كارشناس تأمين محتواي تبليغي در ادامه گفت: اين مسابقه وپژه طلاب حوزه هاي علميه اهواز در قالب كتاب جريان شناسي ضد فرهنگ ها نوشته حجت الاسلام و المسلمين خسروپناه برگزار گرديد كه در پايان 10 نفر از برگزيدگان اين مسابقه جوايزي اهدا شد.
وي در پايان گفت: با توجه به اهتمام ويژه اين دفتر به امر مبارزه با فرق ضاله درصدد هستيم با مسابقه هاي مشابه ديگر، با عنوان مبارزه با فرق در كليه حوزه هاي علميه استان بصورت مجزا برگزار نمايد كه هم اكنون اين برنامه در حوزه علميه امام صادق(عليه السلام) شهرستان ويس در قالب كتاب تبارشناسي سلفيه و وهابيت نوشته سيد مهدي عليزاده موسوي در حال برگزاري است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما