پنجشنبه 30 فروردين 1403 16:14:33
 
 
اخبار
محمد آل مبارك آموزش
حجت الاسلام و المسلمين محمد آل مبارك تاكيد كرد: گام بلند براي مهارت افزايي مبلغان خوزستاني حجت الاسلام و المسلمين محمدآل مبارك، كارشناس آموزش دفتر تبليغات اسلامي نمايندگي خوزستان، با بيان اين كه در دوره عمومي 25 كلاس تخصصي در يك سال و در موضوعات روانشناسي، جامعه شناسي، آسيب شناسي تبليغ، شيعه شناسي، مقابله با جنگ نرم و نقدي بر شيطان پرستي و وهابيت برگزار شد، اظهار داشت: پس از اتمام اين كلاس ها 88 نفر از شركت كنندگان موفق به اخذ مدرك فارغ التحصيلي شدند.
حجت الاسلام و المسلمين محمدآل مبارك، كارشناس آموزش دفتر تبليغات اسلامي نمايندگي خوزستان، به بيان گزارشي از عملكرد اين مجموعه از زمان افتتاح پرداخت.
وي با اشاره به مرحله عمومي آموزش مبلغ از سوي معاونت گفت: اين مرحله با شركت 320 نفر از طلاب مدارس علميه خوزستان به پايان رسيد.
وي با بيان اين كه در دوره عمومي 25 كلاس تخصصي در يك سال و در موضوعات روانشناسي، جامعه شناسي، آسيب شناسي تبليغ، شيعه شناسي، مقابله با جنگ نرم و نقدي بر شيطان پرستي و وهابيت برگزار شد، اظهار داشت: پس از اتمام اين كلاس ها 88 نفر از شركت كنندگان موفق به اخذ مدرك فارغ التحصيلي شدند.
كارشناس آموزش دفتر تبليغات اسلامي نمايندگي خوزستان، در ادامه تصريح كرد: 42 نفر از اين افراد پس از طي مرحله مصاحبه و قبولي در آن مجوز حضور در دوره تكميلي را دريافت كردند.
وي با بيان اين كه كلاس هاي دوره تكميلي دردو ترم پنج شنبه ها با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه قم برگزار مي شود گفت: يازدهم اسفندماه سال جاري آخرين مرحله از اين دوره برگزار خواهد شد و آزمون آن قبل از شروع سال جديد برگزار و اسامي پذيرفته شدگان اعلام خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين آل مبارك، تصريح كرد: حجج الاسلام محسن طبسي، محمد رضا شريعتمداري، سيد هادي صالحي، از اساتيد حوزه و دانشگاه قم، از جمله مدرسين دوره تكميلي آموزش مبلغ محسوب مي شوند.
وي در پايان ابراز اميدواري كرد: در صورت اخذ مجوز از قم، براي نخستين بار دوره تخصصي نقد وهابيت با شركت قبول شدگان دوره تكميلي در اهواز برگزار مي شود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما